Blooooooogiiiiiiiiiis

Tja bloggis

Jag har varit vaken i typ 2 eller 3 dygn nu, eller ja, jag sov 3 timmar igår C:
KALAS!!

Ehm igår drog jag till Mandy och Tommiboi kl 02.00 eller ngt i den stilen, vi träffade på en OTROLIGT onykter Johan, vi drog hem till honom och sen satt vi och åt mackor i hans kök medan han däckade sittandes på en stol med händerna framför sig på golvet, han böjde sig fram på ett ungeffär.

Men vi käkade mackor med ost på, sen var osten nästan slut,
och då tog Tommy en tugga ur osten, vi lol'ade ett bra tag.
Såhär såg den ut.



Sen kom vi på den ljusa idén att jävlas med Johan, för vi gissade på att han inte skulle komma ihåg så mkt eftersom att han mja var typ beyond dyngrak. Men vi satte iaf osten försiktigt i hans hand,
sen gick vi till hans rum och ställde upp hans datorstol i sängen, och placerade en nalle i stolen.
Sen satte vi på Johans skor på nallen och Johans handskar dessutom.
För såhär tänkte vi oss--

*Johan vaknar*
"Fyfan va jag mår dåligt, vad hände igår?!"
*Johan ser osten med ett tugghål i handen*
*Johan facepalm'ar*
"Fyfan"
*Johan går till sitt rum för att däcka i sin säng*
*Johan är för yr för att se att det står en stol i sängen,
han dunsar ner i sängen och får stolen på sig*
*Johan svär i en halvtimme*
*Johan kommer alltid att undra vad faan som hände den kvällen*




Vi roflade i flera timmar när vi kom hem till Mandy efter besöket hos Johan.
Smått onyktra osv (A).

Så jävla nice (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0